Vip S 560RIB
Όμορφο & ασφαλή για δυναμικές αποδράσεις

Η Vip boats διευρύνει τη γκάμα των φουσκωτών που κατασκευάζει με το νέο VIP S 560 .Με το αρκετά φαρδύ κατάστρωμα και τη χαμηλή διάταξη των μπαλονιών ,που στις χαμηλές ταχύτητες και τις έντονες κλίσεις συμμετέχουν στην πλεύση , είναι εμφανής η πρόθεση τού κατασκευαστή να φτιάξει ένα τουριστικό σκάφος που θα ταξιδέψει το πλήρωμα του ξεκούραστα και με ασφάλεια στον προορισμό του .

Ο τετράχρονος selva 90 ίππων στον καθρέπτη του έδωσε πολύ καλές μετρήσειςΤο πρώτο στοιχείο που επιτρέπει τη χρήση μικρού κινητήρα είναι η διαμόρφωση της γάστρας , η δεύτερη το ελαφρύ βάρος των 450 κιλών και βέβαια και τα δύο μαζί δουλεύοντας αλληλένδετα .Η προπέλα που φορούσε το σκάφος της δοκιμής ήταν η 19" ballistic και στο τανκ του καυσίμου χωρητικότητας 140 λίτρων υπήρχαν περίπου 90 λίτρα .Με δύο άτομα πλήρωμα , και αρκετά καλές καιρικές συνθήκες ,πραγματοποιήθηκαν οι μετρήσεις .το σκάφος έπλεε εξίσου καλά τόσο στις χαμηλές όσο και στις υψηλές ταχύτητες .το σκάφος έπλεε εξίσου καλά τόσο στις χαμηλές όσο και στις υψηλές ταχύτητες .

Χαρακτηριστική είναι η αίσθηση ότι το σκάφος πλανάρει άμεσα από την πρώτη στιγμή που θα κατεβάσουμε την μανέτα . Το τυπικό ορθοπλώρισμα κρατά ελάχιστα και έχει ελάχιστη διαφορά στη γωνία κλίσης .


Ενδιαφέρον έχει επίσης το γεγονός ότι το σκάφος αφού πλανάρει δεν κάθεται κατεβάζοντας την ταχύτητα ,παραμένοντας πλαναρισμένο μέχρι τους 12 κόμβους αλλά και συνεχίζοντας να πλέει χωρίς να κόβει σχεδόν μέχρι τους 8 κόμβους γεγονός που θα βοηθήσει σε πολύ άσχημες καιρικές συνθήκες .Αυτά γίνονται για δύο λόγους βασικά γιατί τα μπαλόνια στις χαμηλές ταχύτητες συμμετέχουν στην πλεύση και δεύτερον λόγω διαμόρφωση της γάστρας .
Για τους ίδιους λόγους το πλήρωμα αισθάνεται μεγάλη ασφάλεια αφού τα μπαλόνια οριοθετούν τις κλίσεις του . Πέρα από τις καλή αίσθηση πλεύσεις που μας έδωσε
το vip s 560 ικανοποιητικοί ήταν και η αριθμοί που σημειώσαμε κατά την μέτρηση .
Θα πρέπει να υπολογίσετε 24,3 - 29,6 κόμβους στις 4000-4500 στροφές ανά λεπτό καταναλώνοντας 23 λίτρα την ώρα ,ήτοι 0,91 λίτρα το ναυτικό μίλι .

Δεδομένου οτι ο κινητήρας έχει ανώτατο όριο στροφών τις 6000 σ.α.λ. , η προπέλα του του πέφτει βαριά και χρήζει αλλαγής με μια 17άρα , βέβαια η ballistic σε σύγκριση με άλλες προπέλες ίδιου βήματος , τείνει να ρίχνει τι;ς στροφές .

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Ολικό μήκος                          5,60
Ολικό πλάτος                        2.50
Ύψος                                        0,80
Βάρος                                  500 kg
Άτομα                                     10
Ύφασμα                           1670 gr/m
                            hypalone neoprene

STANDAR ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Ντεπόζιτο Βενζίνης inox 170 it
Κονσόλα
Κάθισμα οδηγού ,συνοδηγού
Αντλία σεντίνας
Δέστρες 4 inox
Πτυσσόμενο τραπέζι
Πλήρες σετ μαξιλάρια
Σκάλα μπάνιου
Ράουλο άγκυρας
Roll bar (πολυεστερικό inox )
Βάση εφεδρικής μηχανής


EXTRA ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Ντεπόζιτο νερού
Πρεσοστατική αντλία με ντους
Τέντα ηλίου
Τέντα πλεύσης
Τέντα parking
Ηλεκτρικός εργάτης άγκυρας
Ράδιο cd
Βάση εφεδρικής μηχανής

                                 



                                    GALLERY